HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Korai öröm

2011.02.21. 10:46 :: laciii79

Írtam, hogy a pénteki futáskor nem volt tökéletes a lábam. De nem fájt jobban, mint addig, sőt, mintha még javult is volna.

Erre másnapra jóval erősebben megfájdult a jobb bokám első-külső része és a lábfejem. Mindez úgy, hogy csak felkeltem másnap és a lakásban járkáltam. Futni menni ezek után nem is mertem. Vártam, hogy majd múlik a dolog, de nem. Úgyhogy mégiscsak meg kell nézetnem.

Alighanem ott követtem el a hibát, hogy a három hét kihagyás után először a régi cipőben futottam párat...

 

6 komment

Címkék: edzés sérülés futás

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr252676548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.02.21. 13:23:46

Remélem én is, hogy csak a régi cipő okozta ismét a problémát.
Talán, ha vársz egy hetet rendbejön, de ha megnézeted az sem árt.

laciii79 2011.02.21. 13:34:06

@Vasapu: Várok. Meg ugye mire kapok időpontot dokinál... szóvak kénytelen leszek várni. Addig megint bringás edzéseket nyomok, és csak akkor megyek futni, ha nagyon úgy érzem, hogy minden oké, pl. ha szökdécselek otthon, és leérkezem, akkor nem fáj sehol. (Vagy, ha türelmetlen leszek és nem bírok magammal... :-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.22. 05:49:57

Most nezem oldalt a linkeknel Schwarzi IM jeloltkent van feltuntetve.
Pedig o mar teljesitette tavaly.
Bizony am.

laciii79 2011.02.22. 07:45:03

@PecsiPeter: Fúú, köszi, javítottam.

laciii79 2011.02.26. 21:58:32

@Vasapu: A helyzet az, hogy kellett egy hét, hogy járás közben ne fájjon a lábam. Futni viszont nem mertem még.
Doki keresése folyamatban van. Nem egyszerű....az egyik ortopéd rendelésre májusra lenne időpont, a helyi sportorvosnál pedig nem veszik fel a telefont. Mindegy, nem adom fel.
Meg eszembe jutott még az, hogy volt nekem egy, illetve van is egy talpbetétem, amit egy számítógépes talpvizsgálat után csináltak nekem. Egy darabig ebben futottam, sőt ebben is jártam, aztán úgy döntöttem, hogy kiiktatom, mert sok olyat olvastam, hogy a talpbetét nem is tesz olyan jót, mint mondják róla. Most elgondolkodtam, hogy talán érdemes lenne megpróbálnom újra vele futni, hátha segítene...
süti beállítások módosítása