HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Erősítés + bringa kombó

2012.08.16. 16:20 :: laciii79

Nos, a múlt heti sérülés óta kíméltem a lábaim futás szempontból, és az erősítésekre meg a bringára álltam rá. Lesz ez még másképp is. :-)

DE most élvezem a gyúrást is meg a tekeréseket is. Főleg, hogy kellemesen meleg ám de szeles idő volt, ilyenkor lehet küzdeni az elemekkel, pl. a 7 kilis algyői olajos körön, ahol állati jó, hogy az egyik oldalon maxon tekerve is csak 18-20-al tudtam poroszkálni, ellenben a másikon volt, hogy 40-nel hasítottam. :-)

Történt egy kis baleset az én hülyeségemből. Az volt, hogy kissé elméláztam a bringán egy olyan szakaszon, amit nagyon jól ismerek, és ami általában nem forgalmas. Egy kb 90 fokos jobboshoz, amit ugye kis ívben illik bevenni, elég nagy tempóval érkeztem, nagy ívben pont jó lett volna, csak, hogy ott egy busz haladt teljesen szabályosan. Fééék, kis ívben kanyarodni próbálás, meg, hogy ne kerüljek a busz elé/alá...., lábak a klipszben, eldőlés, térdhorzsolás. Szerencsére csak karcolások..megúsztam. Általában városon belül csak max az egyik klipszben van benne a lábam...nem véletlenül..., de most mindkettő benne volt, ennek ellenére mákom volt. De jelzés, hogy figyelnem kell.

Aztán ma a tiszaszigeti határátkelőig mentem, vissza Deszket is beiktattam. Ez egy kedvenc karikám, csak Tiszaszigettől a határig sz*r az út, más baj nincs.

Tegnap megeresztettem egy 5 kilis próbafutást óvatos tempóban. Elhatároztam, hogy ha csak a legkisebb fájdalmat is tapasztalom külső térdben, azonnal kiszállok, és hazaséta, szerencsére minden rendben volt. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés bringa futás gyúrás erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr834715978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása