HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Amikor jelez a szervezet

2010.12.04. 19:05 :: laciii79

Jelzett a szervezetem, hogy kell egy kis pihi. Már a múlt hét vége felé kezdtem érezni, hogy valami nem stimmel a jobb sípcsontom mentén, de nem foglalkoztam vele. Egyébként most nem pont ott éreztem fájdalmat, ahol már többször régebben.

Korábban a jobb sípcsontom középtáján fájt, a belső oldalon, most lejjebb, a boka közelében, de hasonló volt az érzet.

Szóval a múlt héten kezdődött, aztán hétfőn és kedden ráfutottam, biztos, ami biztos. Ezek után már éreztem, hogy kelleni fog pár nap pihi. Szerdára ráadásul megfájdult a torkom, most kezd jobban lenni, de a lábam még nem az igazi, szóval még pár napot kihagyok.

Közben elkezdek kondizni újra, már rég' voltam, de úgy döntöttem ráfér a felsőtestemre is egy kis edzés, főleg így, hogy nem tud meglenni a heti minimum 4 futásom.

Ez a negyedik nap futás nélkül, de már elvonási tüneteim vannak.....

 

2 komment

Címkék: edzés sérülés futás kondi

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr902493241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.12.04. 20:23:35

Gyógyulást!Az én "tollamból" nem túl hiteles :) ,de jól teszed,hogy pihenteted,a szervezet jelzéseit mindig tisztelni kell!Okosan és tapasztaltan tudod Te ezt.Bár nekem is ilyen higgadt és okos természetem lenne!
Gyúrd szét magad most! :):):)

laciii79 2010.12.04. 23:00:31

@PecsiPeter: Azért nem vagyok én olyan higgadt és okos. Ha igazán az lennék, akkor már a keddet kihagytam volna. Sebaj, ennek így kellett lennie. :-)
A gyúrást is próbálom visszafogottan kezdeni, mert jártam én már úgy, hogy egy kihagyás utáni első edzés után alig tudtam levenni a pólómat és másnap alig tudtam megmozdulni... :-)
süti beállítások módosítása