HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Nekem is a Mester a mesterem!

2011.09.14. 21:09 :: laciii79

MaratonFüred felkészülés immáron Tepó mester segítségével. Ezúton is köszönöm!

Ennek jegyében ma egy szintfelmérő 5 km-re került sor.

Izgultam, most valahogy azt éreztem, hogy tétje van, pedig igazából azért akkora nincs, csak hát mégiscsak ehhez készül az edzésterv.

Furcsa volt a dolog, hisz' nem igazán szoktam ennyit futni, max sérülésből visszatérvén, de akkor meg nem igazán a tempó a cél ugye.

Nyomtam neki alaposan (a magam szintjén persze) és ki is futottam magam, mint állat.

A vége: 21:25. Ez 4:17-es km-eket jelent. Ennyire futotta(m)....

5 komment

Címkék: edzés futás maraton felkészülés felmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr473228035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.09.16. 08:37:48

Örülök,hogy jó kezekben vagy!
Innentől már könnyű dolgod van:) csak végigmész napról napra és csinálod betűről betűre a tervet és a tanácsait.A siker meglesz.
Amúgy meg szemtelenül gyors vagy ;)
Bár egy kicsit azért jobban is belehúzhattál volna ilyen rövidke távon:):):)

laciii79 2011.09.16. 11:00:30

@PecsiPeter: Meglátjuk, hogy én mennyire leszek rakoncátlan tanítvány. :-) Persze, ez "csak" maraton, nem IM.
Az biztos, hogy ha látom magam előtt a célt, akkor nagyon eltökélt vagyok, és szabálykövető is, ha tudom, hogy az a siker záloga. Itt pedig erről lesz szó.
Tudod, Petya, hozott anyagból dolgozom. :-) De majd igyekszem, bár inkább állóképesebb akarok most lenni.

oregbaka 2011.09.20. 21:52:05

A Mester már igen felkészült a "neveletlen" versenyzők kezelését illetően. Ismerek egy robotot, aki már "majdnem" kihozta a sodrából:-)
Igaz az a valaki mindent elkövetett, hogy a tisztelt mester bedobja a törölközőt. Nem tette.
A lehető legjobb kezekben van a sorsod!
Szorítunk neked!

laciii79 2011.09.21. 07:53:02

Köszi! Megnyugtató, hogy A Mester áll mögöttem, valóban. A többi pedig rajtam múlik. :-)
süti beállítások módosítása