HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Motiváló bloggertársak, példaképek hatása

2011.08.04. 14:24 :: laciii79

Hála Nektek, új erőre kaptam, és tegnap pl. Tepó beszámolójának elolvasása után (!) elindultam egy laza kis futásra, gondoltam nyomok tízet, esetleg tizenkettőt, lett belőle 18.5, ami tőlem nyáron nem kevés, sőt, ha az idei évemet nézem, akkor összességében sem az.

18.5 km - 1:31:23 - 4:56

Olyan szinten töltenek és motiválnak a beszámolóitok (Tepó, Norbi, IG, Witch), hogy a tegnapi futásnál olyat éreztem, amit már viszonylag régen. Túl azon, hogy jólesett (általában jól szokott :-), voltak olyan pillanatok, sőt percek, illetve nem is tudom pontosan, hogy mennyi idő, amikor úgy éreztem, hogy nem is én futok, illetve nem csak én. Hogy az én energiám már nem csak az én energiám, hanem egy felső energia lök, tol, húz engem és olyan könnyen megy minden....

Fantasztikus volt! Rögtön tudtam, hogy ez bizony a FLOW... Újra FLOW-ban voltam, muszáj így írnom, mert ez nem egyenlő azzal, hogy jól éreztem magam közben vagy, hogy jólesett, ez annál sokkal több volt.

Köszönöm Nektek a FLOW élményt! :-)

És akkor még Peti beszámolója el sem készült... Mi lesz akkor? :D

Délelőtt erősítettem egyet, most pedig mindjárt bringára pattanok..... :-)

 

3 komment

Címkék: edzés hosszú futás bringa futás erősítés flow

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr213125439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2011.08.10. 07:41:14

Bakker, most vettem észre, hogy ezt a bejegyzésemet, ami már majdnem egy hetes, elfelejtettem publikálni. Megírtam, publikáltam, majd változtattam rajta, és akkor már "csak" mentettem... Pedig (számomra) ez egy fontos bejegyzés, még akkor is, ha pár dolog aktualitását vesztette. Pl. Peti beszámolóját azt hiszem már a rákövetkező nap olvastam.
No, mindegy, most már látható. ;-)

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.10. 20:11:26

@laciii79:
a FLOW Magad érdeme,ne nekünk köszönd! ;)
Ha jobban bele gondolok talán nincs is attól nagyobb flash egész sport alatt.

laciii79 2011.08.11. 09:12:25

@PecsiPeter: De, de, azért Ti is benne vagytok.
Hát, ha te azt mondod, hogy ez a legnagyobb feeling, akkor lehet benne valami.
süti beállítások módosítása