HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Kemény 4.5

2011.02.11. 20:21 :: laciii79

Ennyit futottam ma. Óvatos voltam, a tempó is lájtos volt (5.47), ennek ellenére a mai futás már nem volt százas. Volt egy kis fura érzetem a lábamban futás közben, de eleinte nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.

Aztán, nyújtás után, mikor hazaérek, mindig lemasszírozom magam, és most a bal sípcsontom mentén volt egy pont, ahol nyomásérzékenységet tapasztaltam....

Nem tudom, hogy ebben mennyire van benne a cipő, de most eldöntöttem, hogy ebben a cipőben nem futok többet. Vasapunak hála, hamarosan érkezik az új cipőm, abban lenyomom ugyanezt a 4.5-et, ugyanebben a tempóban, és meglátjuk. Ott sok minden eldől majd. Ha gond lesz, akkor tovább kell lépni, és el kell menni dokihoz....

Kicsit számolgattam. Bő egy éve vezetek edzésnaplót, előtte nem jegyeztem fel, hogy mennyit, milyen tempóban stb. futok. Az elmúlt bő egy évben 1412 km-t futottam. Plusz volt még egy bő félév, amikor már megvolt a Pegám, de még nem dokumentáltam az edzéseimet. Ez idő alatt 5-700 km-t futottam. Ez kb. 2000 km. Ugyanabban a cipőben, ami egy jó cipő persze, de talán akkor is sok. Hamarosan tisztább lesz a kép és kiderül, hogy valóban ez-e a baj.

3 komment

Címkék: edzés sérülés futás pega

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr892654730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2011.02.11. 22:29:52

2000 km?
Az egyik oldalon van egy km-számláló futócipőkhöz.
0-550 zöld
550-750 sárga
750-1000 piros
Tovább nincs skálázva...

laciii79 2011.02.11. 22:54:22

@Vasapu: Tudom, hülye vagyok...
De ennek vége! :D Remélem nem késő...

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.12. 20:54:46

vazze...
remélem okés lesz a lábad hamarosan!
Tegnap még jó híreket olvastam itt.
süti beállítások módosítása