HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Kajastop

2010.10.04. 22:22 :: laciii79

Ma úgy alakult, hogy nem nagyon tudtam enni.

Reggel ittam egy "háromazegyben"-t, azután valamikor délelőtt néhány kis pogácsát ettem, egy almát, dél körül egy szendvicset. Így mentem futni fél 6 körül. És nagyon jó volt. Persze máskor is az, de olyan könnyű voltam és semmilyen diszkomfortérzésem nem volt.

Azt gondolom a kaja miatt. Vagyis, hogy jóval kevesebbet ettem, mint szoktam. Futás előtt 3-4 órával nem eszem, de kora délutánig viszonylag sokat. Lehet, nem kéne...

Erre persze nem most jöttem rá, már sokat gondolkodtam rajta, hogy (mint legtöbb embertársam) én is sokkal több kalóriát viszek be, mint kellene. Mi futók hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy fel kell tölteni a glikogén raktárakat meg ilyesmi. De mivel a mai 15.5 km végére fel sem merültek az eléhezés jelei, így azt gondolom, hogy nem ürülnek ki azok a raktárak olyan gyorsan, vagy gyorsabban feltöltődnek, mint a legtöbb ember gondolná.

Nem én találom fel a spanyol viaszt, de azért leírom, hogy kevés, de minőségi étel kell. Persze ne legyen a kajálás minden élvezettől mentes, és időnként férjen bele egy-egy nagy zabálás is, de alapvetően vegyünk visszább, illetve vegyek. :-)

Az igaz, hogy a tegnapi vacsi kiadósabb volt a szokásosnál, de ettől még tartom a fentieket.

Amúgy ma: 15 km 1:15:37 (4:52/km)

 

2 komment

Címkék: kaja edzés futás glikogén hosszútávfutás

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr272345309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.10.05. 13:09:52

Általában én is szinte üres gyomorral indulok neki futni,nekem is ez vált be.A vasárnapi hosszú futások előtti este viszont szoktam egy nagy kalóriás valamit(pizza) tolni.
Sajnos mostanság elszaladt a súlyom rossz irányba,úgyhogy kénytelen vagyok visszafogni a kalóriabevitelt:( próbálom normalizálni a helyzetet.

laciii79 2010.10.05. 18:20:48

@PecsiPeter: Én is igyekszem kiüresedni. Általában este 6-7 körül tudok futni menni, és ezért délután kettő után nem nagyon eszem, addig viszont elég sokat.
Tegnap az volt a különbség, hogy addig se ettem sokat. Mégis ment minden simán. Ergo, sok a fölös kalória.
A pizza-t meg imádom... :-)
süti beállítások módosítása