HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

masszázs

2010.04.22. 22:31 :: laciii79

A masszázs fontos. Ezt rég' tudom. Ma abból a szempontból is bebizonyosodott nekem, hogy kipróbáltam, hogy a bemelegítésbe beiktattam a vádlijaim átmasszírozását, különösen a szalagjaimra figyelve. Határozottan jót tett, éreztem futás közben. Nyilván nem fedeztem fel a spanyol viaszt, de ezt eddig én nem csináltam, de most már fogom! :-)

Másrészt, úgy döntöttem, hogy egy valamire való futónak, így nekem is :-), szüksége van arra, hogy időnként szakember átmasszírozza. Elhatároztam, hogy ez nem lehet luxus, és bár nyilván jobb lenne többször, de (egyelőre) havonta egyszer én is masszíroztatni fogok...mondjuk, mert megérdemlem. :-) A lábaim megérdemlik!

2 komment

Címkék: masszázs szalagok

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr741943954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.23. 21:10:40

A rendszeres masszázs biztos fontos dolog, bár szerintem nincs messze (sajnos) a luxus kategóriától. A legjobb megoldás, ha magadnak csinálod, így legalább időhöz sem vagy kötve.
Lehet, hogy én is kipróbálom.

laciii79 2010.04.24. 09:03:57

Ja, ja, szoktam magamnak, de gondoltam egy profi az mégis csak profi. Úgyhogy abban maradok magammal, hogy minden futás előtt és után megoldom magamnak, plusz lesz egy havi 1 órás kényeztetésem egy masszőrrel. :-)
süti beállítások módosítása