HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Végre tavasz! :-)

2010.03.19. 19:46 :: laciii79

Itt a tavasz, végre! Mondjuk, én nagy téli futó (is) vagyok, imádok hidegben futni, mondjuk inkább száraz hidegben, de azért jó már, hogy jó idő van.

Sajna azonban nem tudok olyan jókat futni, mint szeretnék a fránya szemölcs miatt. Hétfőre van időpontom bőrgyógyászhoz, remélem a legjobbakat, bár igyekszem nem beleélni magam, hogy rövidesen elmúlik...bár nagyon szeretném. És szeretnék végre, magamat újra teljes értékű futónak érezve, lazán, könnyedén sokat és gyorsan futni!!!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr221853054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.20. 18:53:26

Láttam a futóblog-on a szemölcs-problémádat, de oda nem szívesen írtam volna meg az ezzel kapcsolatos tapasztalatomat, mert már így is olyan vagyok, mint Melman a Madagaszkárból :-)

Szóval ha a szemölcsöd olyan, amilyen nekem volt két-háromszor (kis kráter-szerűség, ami nyomásra fájdalmas), akkor arra eddig a nekem a legjobb az ezüst-nitráttal való bekenés volt. Az ezüst-nitrát megfeketedik, pár nap után a bekent rész leválik, és alatta már az új, egészséges bőr van.

Szerintem kérdezz rá erre is a bőrgyógyásznál.

laciii79 2010.03.20. 21:13:34

@Navixaf: A próféta beszéljen belőled! Nagyon boldog lennék, ha lenne olyan módszer - akár az ezüst-nitrát, akár más - amivel rövid időn belül túl lehetek a dolgon. A netes fórumokon olvasottak alapján nem voltam ilyen optimista. Köszi a tippet!

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.20. 22:40:36

@laciii79: Remélem gyorsan túl leszel rajta :-)

Még annyi, hogy ami nekem volt, az tuti nem szemölcs, hanem egy szerintem tipikusan lábon jelentkező valami, ha jól tudom, népi neve a tyúksegg, vagy valami ilyesmi?

laciii79 2010.03.21. 08:00:51

@Navixaf: Nekem meg tuti szemölcs, mert egyszer már látta bőrgyógyász, volt is kísérlet az eltüntetésére. Úgy is tűnt, h lassan elmúlik, de sajna visszajött erősebben, mint valaha. Na, remélem a legjobbakat!

laciii79 2010.03.23. 09:20:11

@Navixaf: Épp tegnap voltam bőrdokinál. Kicsit fagyasztotta nitrogénnel, kicsit jobb, aztán 3 hét múlva kontroll, de majd lehet, hogy ki kell kaparni. jajaj. Mindegy, asszem legalább már nem fáj annyira, hogy ne tudjak újra futni. Este kiderül. Csak csütörtök óta nem voltam futni, de már hiányzik.
Pénteken, szombaton annyira fájt, hogy a járás is fájt, nem vállaltam a futást. A lényeg, ha úgy gyógyul, hogy közben tudok futni, akkor türelmesen kivárom még teljesen meggyógyul.
Köszi az érdeklődést!
süti beállítások módosítása