HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Alig bírom

2010.05.20. 19:01 :: laciii79

Nehéz futás nélkül. Holnap lesz egy hete, hogy nem futottam. Váááááááá!!!

Fura érzeteim vannak a sérülés folyományaként. Azon a bizonyos ponton már nem fáj, illetve, mikor masszírozom, akkor azért érzékeny egy kicsit, viszont ma a sípcsontom másik oldalán volt...hogy is mondjam...diszkomfortérzésem, az érzet pedig meglehetősen hasonló volt az elsődleges sérüléshez.

Mindegy, most még pár napig biztos, hogy pihi, addig is kenegetem, masszírozgatom. Nyomom a fekvőtámaszokat, néha bringázok...de nem az igazi. Hiába, "az embernek futni kell"! Fogok is, remélem, hamarosan!

5 komment

Címkék: edzés futás maraton felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr372018792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.05.20. 22:38:16

Juteszembe, nekem a Flector tapaszt is nagyon ajánlották, de pont azt nem kaptam a gyógynövényboltban, csak Salonpas tapaszt, abból raktam fel 3-4 darabot és az is jó volt.

laciii79 2010.05.21. 09:11:17

Na, majd kipróbálom. Bár elég fura a dolog...az eredeti helyen nem fáj már, illetve nagyon enyhén, viszont a másik oldalon a sípcsontom mellett, hol a térd közelében, hol a bokához közel lépes közben elég kellemetlen időnként..nem tudom miért van ez, azt sem tudom, h hova tenném a tapaszt....

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.05.21. 11:19:45

Basszus, nagyon sajnállak, é hidd el, én megértem... az embert nem is a sérülés zavarja, hanem az, hogy NEM FUTHAT. Én már kerek egy hónapja nem futottam. Komolyan, még egy pár hét és becsavarodok. :D Dokinál voltál már? Mikor térdközeli a fájdalom, mennyire térdközeli?

laciii79 2010.05.21. 22:21:49

@unknown_blogger: Dokinál nem voltam. Most az egyik sporttárs által javasolt salonpas-t kezdtem el használni. Igaz, gél formában tekintettel arra, hogy legújabban elég nehezen lokalizálható a fájdalom.
Az eredeti helyen szinte egyáltalán nincs fájdalom, viszont a külső oldalon váltakozva, hol egészen fönt a térdnél, hol lent a bokánál, hol valahol középen. Nem igazi fájdalom ez, inkább csak húzódást érzek, meg azt, hogy nem tudok úgy lépni, ahogy kéne, mert kellemetlen. Időnként azonban elmúlik. Nem tudom, mi a fene lehet ez.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.05.22. 00:45:20

@laciii79:

Nicsennek csodák. Sokszor csak az idő gyógyít. Ha ez még két hét, akkor annyi...

Inkább legyen 100%-os mint hogy egy félig sérült lábat terhelj újra...
süti beállítások módosítása