HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

24,4 km

2010.04.24. 20:45 :: laciii79

Újabb egyéni csúcs, már ami a távot illeti, legalábbis. :-)

Az időmmel (5.14 perc/km) már kevésbé vagyok kibékülve. A múltkori 21,7 kili megvolt szűken 5 percen belül/km.

Most is jól ment minden, lassan kezdtem, de óvatos voltam csak, nem ezen múlt. Jól mozogtam, a táv első felében szembeszelem volt, és ezt bekalkulálva, és azt, hogy a az utoldó harmadban mindig jól tudok gyorsulni, az 1 óra 5 perces idő nem tűnt rossznak, legalábbis olyannak, ami egy jó második 12.2 km-mel behozható lett volna 5perc/km alá. Tudtam is gyorsulni, szépen ment minden, amikor is, úgy 5 km-mel a vége előtt, hirtlen úgy éreztem, hogy "elfogytam", besavasodtam. Aztán valami vitt előre, és végül is, nem rossz idővel, de eléggé elfáradva értem be.

Boncolgatom a lehetséges okokat, nyilván több is van.

- nem ettem elegendő, és főleg nem minőségi szénhidrátot előző este és a délelőtt során

- eléggé kialvatlan voltam, kemény hét volt, és ma is dolgoztam

- csak izos vizet vittem magammal, gélt nem, és lehet, hogy ezért is éheztem el...., mondjuk eszembe sem jutott, hogy 24 kilire kellene gél...lehet, ha megfelelően kajáltam volna, nem is kellett volna.

A lényeg: tanulni a hibákból, és tudatosan, éberen figyelni, hogy legközelebb ilyenek ne nagyon legyenek.

Mindent egybe vetve, jóleső futás volt, és büszke vagyok magamra, és megyek tovább előre!!!

 

 

 

 

 

8 komment

Címkék: gél minőségi szénhidrát izos víz éberen figyelni jóleső futás

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr221948732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.25. 20:32:21

Joggal vagy büszke. 20 felett én általában eszek gélt, vagy legalábbis viszek magammal.

laciii79 2010.04.25. 21:17:25

@Vasapu: Legközelebb én is viszek gélt! Szerinted milyen a jó? Van valami konkrét, ami neked bevált? Meg a folyadékpótlást is akartam kérdezni..most vittem magammal kulacsot, de elég macerás volt....gondoltam kulcstartó kis övre, de szerintem az is zavarna. Te ezt hogy oldod meg?

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.26. 09:48:05

@laciii79: Gélek közül én az X-FUEL SPEED-et használom, nekem eddig csak ez jött be. A kulacstartó övtől én is tartottam, de egyáltalán nem zavar, még a Marathonon is rajtam volt. Egy kulacsban 4 gél, másikban ital.

unknown_blogger · http://www.tulajdonkeppen.blog.hu 2010.04.26. 14:26:41

Nahát gratulálok szívből, így tovább! Én most kényszerpihenőn vagyok: fáj a térdem, meg ropog is egy kicsit, úgyhogy nekem most egy pár hét off. Proenzi tabletta meg ibuprofenes gél megy, kalciumos pezsgőtabletta, aztán majd meglátjuk. Szerintem porckopás, aminek nagyon nem örülök. Remélem, nem a futótechnika miatt... Van valami ötleted?
Még egyszer gratulálok neked, hajrá a többihez is! :-)

laciii79 2010.04.26. 17:30:12

@Vasapu: Kösz a tippet, kipróbálom! Még soha nem ettem semmilyen gélt, de be kell látnom, hogy hál' Istennek, elértem azt a távot, amire már géllel kell indulni.:-) Olvasgattam közben, és van amelyik gélről azt írják, hogy folyadékpótlásra is alkalmas...Létezhet ez?
@unknown_blogger: Szerintem dokinak mindenképp mutasd meg a térded, ha még Mg-ot is nyomsz a fentiek mellé, azzal biztos nem ártasz, sőt! De remélem, nincs semmi komoly. Ami a futótechnikát illeti, tudod én a Pirie módszerre esküszöm, legalábbis nálam ezzel minden oké eddig. :-) Ez persze nem azt jelenti, hogy máshogy nem lehet jól futni. Vasapu is odacsapja a sarkát, és lám, pikk-pakk eljutott maratonig! Az eredmény őt igazolja! :-) Mielőbbi felépülést neked!

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.26. 21:08:47

@laciii79: Én nem tudok ilyen gélről, ehhez is inni kell. Koffein van benne, nem tudom szoktál-e kávét inni, egy barátom nem iszik, Őt túlpörgette.
10 km után próbálj egy felet először! Jó lesz:-)

laciii79 2010.04.26. 22:04:07

@Vasapu:www.high5.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=78&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=31
No, én ezt találtam, lehet, kipróbálom, de az X-FUEL SPEED-del is teszek egy próbát.
Amúgy nem kávézom, nagy tea-fan vagyok. :-)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.04.27. 09:19:55

Ez a high5 valóban jól hangzik, de úgyis érezni fogod, hogy Neked melyik jön be igazán. A lényeg, hogy soha ne versenyen próbálj ki valami újat!
Nem tudom milyen teákat szoktál inni, de a koffeines gélekkel azért óvatos legyél!
süti beállítások módosítása