HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Hosszú regenerálódás...

2012.03.25. 17:34 :: laciii79

Szombat

Eredetileg mára futást terveztem. El is indultam...

Egy héttel a maraton után, a betegségből felgyógyulva...fúúú...nagyon vártam. 

Első lépések... itt még csak az volt, hogy olyan furán mozgok.

100-150m - bejelzések a térdben (de nem a jobb-ban, amivel futás közben a gond volt, hanam a bal-ban, amiben csak pár órával a futás után kezdtem érezni ugyanazokat a tüneteket) - Na, itt kellett volna kiszállni.

Ehelyett továbbmentem, elhessegettem minden gondolatot, á jó lesz az. A f*szt lett jó.

1 kilinél már frankón fájt. itt hagytam abba, és hazagyalogoltam... :-(

Bringára pattantam, mondom valami kell. Ügyeket intézni voltam pl. ma délelőtt is vele, semmit nem éreztem a lábammal, de most már így bicajon is egy kicsit, de mivel ez nem volt vészes, és mivel iszonyatos mozgáshiányom volt, kitekertem az algyői olajos körig meg vissza, ez egy huszas.... 55 perc brutto idő.

Úúúgy nyomtam volna egy nagyot legalább, de nem mertem, mert féltettem a térdem....

Amúgy az lehet a baj, amit Tepó mondott, amikor ez először előjött, hogy az oldalsó szalag húzódása húzza a térdem...ezt éreztem frankón..sajnos.

Keddtől egy hét Olaszország meló + kirándulás, vinni akartam futócipőt, de nem fogok, mert úgy sem tudok menni.... :-(

KI AKAROK KERÜLNI A DÖGSORRÓL!!!!

Vasárnap

 

Lájtos tekergés Tomi barátommal a Tisza parton.

A tegnapi után még a bringát is csak óvatosan adtam. Ma már csak egy kicsit éreztem a térdem tekerés közben. Nem nagyon mertem neki csapni, igaz ez most nem is erről szólt.

De, hogy futni mikor bírok?? VÁÁÁÁÁ!!!

Keddtől 1 szűk hét Olaszország (mondjuk úgy munka-kirándulás), ott a programtól függően akartam pár szépet kocogni, de ez most így off. :-(

De sebaj, valamiért nagyon ki kell pihenjem ezt a marcit. De, mikor visszajövök, tolom majd, ahogy a csövön kifér! :-) Csak lessetek oda.

Nem tudom, net hozzáférés mennyire lesz, lehet semennyire... Tisztelt sporttársak, addig is sok jóleső edzést kívánok! ;-)

Szólj hozzá!

Címkék: edzés sérülés bringa

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr864338757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása