HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

:-(

2012.02.10. 00:38 :: laciii79

Nincs időm futni..... Fél 7-kor indultam melóba, és éjfélkor értem haza... Holnap (vagyis ma, pénteken) 5.40-kor ébresztő, este talán hamarabb végzek, és be tudok zsúfolni egy futást.

Szombat full program, jó némi túrázással, de aztán kollégiumi éjszakai ügyelet, minimális alvással..., majd vasárnap kéne futni egy 32-t...., nem tudom, hogy oldom meg, a maraton meg közeleg, nagyon idegesít a dolog.

Ez most egy ilyen poszt, nem sajnáltatni akarom magam, csak baromira idegesít, hogy rajtam kívülálló okok miatt nem tudok futni menni, ez egy krva sz*r hét.. :-(( Pedig most van a legfontosabb időszak....

3 komment

Címkék: edzés futás maraton felkészülés hosszútávfutás

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr814086032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaka 2012.02.10. 07:02:16

És lesz még ilyen.
Viccet félretéve egy éjszakai ügyelet remek alkalom arra, hogy mentálisan készülj. Lesz időd végig gondolni a távot. Esetleg motiváló videókat megnézni. Szakirodalmat böngészni. Átgondolni a frissítési tervedet és számba venni azt, hogy mire lesz még szükséged. Nem érdemes túlparázni egy-két nap elvesztését, hiszen ha jól értem úgysem tudsz ellene mit tenni. Vidd magaddal a melegítődet és az éjszaka magányába végezz futás specifikus erősítő gyakorlatokat. De egy 40 perces ugráló kötelezés se kutya közbe elvégzett köredzés gyakorlatokkal.
Szóval rengeteg dolgot végezhetsz!
Nézd a pozitív oldalát még akkor is, ha az edzésterved egészen mást ír elő!

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2012.02.10. 13:51:59

Ha a koleszban lányok is vannak akkor mehet az XXX reggelig!:) Még az is lehet,hogy eltereli a gondolataidat az edzéstervről:).
Ha meg nem lehet a lányokat varrás mentén tépni hajnalig akkor se parázz.Take it easy!Pár kihagyott edzésen nem múlik a siker.

laciii79 2012.02.10. 21:30:14

@oregbaka: @PecsiPeter: Köszi srácok a biztatást! :-) És a Mesternek is ezúton is. Sokat jelent ez most nekem. Én egy nagyon tervezős gyerek vagyok, és nagyon nem szeretek eltérni a tervektől, pláne nem negatívban és kevesebbet teljesíteni, többet még csak-csak. :-)
Nehéz a gondolataimat elterelni, de kétségtelen, nem lehetetlen. ;-)
Most az van a fejemben, hogy szétfutom a jövő hetet, mint állat, persze, nyilván ez sem megoldás... sőt.
Mindenesetre a vasárnapi hosszút megpróbálom megcsinálni, lehetőleg mind a 32-t..., aztán majd sikerül, ahogy sikerül.
süti beállítások módosítása