HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

3:30! A Mester jóváhagyásával

2011.12.15. 15:53 :: laciii79

Nos, Tepó rábólintott a 3:30-ra, szóval most már hivatalosan is az a célidőm!!!

Persze nem győzöm hangsúlyozni, hogy az első számú cél a teljesítés, minden más csak az után.

Bő 9 hónapja már, hogy a jelenlegi Lunarglide-omban futkorászok. Életem legjobb cipője, nem is akarok mást, viszont alighanem szükségem lesz egy újra, mert átléptem az 1000 km-t benne, és megérett a cserére. Jó szolgálatot tett, megérte a pénzét, örökké hálás leszek Norbinak érte! Köszönöm ezúton is!

Úgyhogy semmi mást nem vagyok hajlandó venni, csak LG-ot! Persze nem kell nekem a legújabb modell, bőven megteszi majd egy akciós régi is.

Jókat futogatok mostanság. Vasárnap egy 4:27-es tempójú 12,5 km-em volt, ami, könnyített hét lévén, a múlt heti hosszú futás volt, kedden egy 4:25-ös fartlek, amibe azért beleadtam apait anyait, ma pedig egy laza 5:08-as 7,5 km regenerálódásként.

A Mester ígérte, januártól jön az igazi rock&roll! Állok elébe! :-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés futás maraton felkészülés lunarglide célidő

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr43466236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása