HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Lengyelország után

2011.11.02. 10:16 :: laciii79

Lengyelország, konkrétabban Wroclaw, fantasztikus volt!!! :-) Igazi vérátömlesztés volt nekem!

A futások viszont kicsit megsínylették a dolgot. Egy futásom volt kinn, ami azt jelenti, hogy kettő maradt ki. A képet némiképp árnyalja, hogy volt egy nap hegyi túra is...

Hazaérvén hétfő hajnalban, kis regenerálódás után, kialvatlanul, gyorsan csukát húztam, és gondoltam, hogy legalább a hosszút bepótolom.

Sikerült, meglett a 15kili, 4:53-as tempóval. Elégedett voltam magammal. :-) Ez volt hétfőn, szóval ez azt jelenti, hogy a héten nincs pihenőnap, volt a múlt héten, több is. Vasárnap lenyomom a 18-as karikát, addig meg némi regeneráló, fartlek és intervall és egy kis home made fitnesz. Jó lesz! :-)

Innentől kezdve pedig mindent betartok betű szerint, ahogy a Mester megírta! :-)

4 komment

Címkék: edzés túra futás felkészülés erősítés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr303347025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.11.02. 20:57:35

Na,kíváncsi leszek én arra a fene nagy betartásra! :):):)
Most megtudod Te is,hogy milyen nehéz profi tervet követni...
Legfőkébb a visszavett napokra gondolok itt!
Mivel Te is futóbolond vagy ez nem lesz egyszerű játék!
Nekem sajnos nem is nagyon sikerült...
Egyszer-kétszer:):):) nagyon picit:):):) túlteljesítettem a kiírt adagokat.
Te ne tedd ezt és jobb maratont fogsz futni mint bármikor is gondolnád!
Tepó annyira nagyon vágja ezen dolgokat,hogy vakon meg lehet bízni minden szavában!

oregbaka 2011.11.02. 20:57:50

Miért? Eddig nem tartottad be:-)?
Így kezdődött LC-vel is. Fegyelmezetlenkedett. Majdnem kirúgták. Most pedig duplára készül.
Ma is azért nem mentem vele futni, mert biztosan kitalálta volna, hogy mondjuk "Fussunk le a balcsira! Csak lazán, de úgy szeretném"

Szóval veled is ez lesz! Most megy a lazázás, jövőre meg bedurvulsz.
:-)

laciii79 2011.11.02. 23:38:49

@oregbaka: Peti egy állat! :-) Sajnos nem lehet engem Vele egy lapon említeni, szóval bármiféle hasonlat bár megtisztelő, de sajnos minden alapot nélkülöz... :-)
@PecsiPeter: Egyszer-kétszer? Hmm :-) De Te még így is brutálisan jól teljesítettél a versenyeken!!! Neked mindegy, Te így is úgy is jó vagy, kész!
Nekem viszont fegyelmezettnek kell maradnom...., majd elválik, hogy sikerül. :-)
@Tepó: Mondom Mester, betű szerint!
Tudom, az ígéret szép szó...szóval be is kéne tartani.... :-)
süti beállítások módosítása