HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Allergia + hőség

2011.08.27. 10:22 :: laciii79

Illetve, remélem a cím már úgy lenne pontos, hogy a hőség VÉGE.

Nem ismételném magam a hőséggel kapcsolatban, legyen elég annyi, hogy inkább az úszást, a bringát és az erősítést választom.

Ami még gond az a parlagfű allergiám... Ami persze hosszú évek óta megvan, szelidült az elmúlt időszakban, de sajnos időnként asztmatikus tüneteket is mutat. A legutóbbi futás után volt egy kis nehéz légzésem, sőt szerdán úszás után is. Közben nem, csak utána. Meg a korábbi években volt, hogy éjszaka köhögési rohamaim voltak, az idén szerencsére még nem (kopp kopp).

Anno, az allergológus azt mondta (úgy 10 éve), hogy ez nem asztma. Lehet, hogy nem is, de kellemetlen, mondjuk úgy. Mindenesetre kineziológussal oldattam magam erre a dologra, úgyhogy remélem, annak is lesz hatása, aztán múlni fog teljesen.

Visszatérve a sportra, a következő 1-2 hét valószínűleg elég megúszós lesz, illetve, majd látom, hogy bírom, utána viszont teljes erővel elkezdem a felkészülést a március 17-i MaratonFüred-re és lefutom életem első maratonját!!! :-)

Már mozgósítottam egyik kedvenc kolléganőmet, aki mozgásmániás, sportfüggő :-). Konkrétan: úszik, fut, bringázik, kajakozik, lovagol, sífut, sőt már a skike-ba is belekóstolt. Maratont viszont még nem futott. Mondtam, Dóri, eljött az idő! Erre rám nézett, és azonnal tudtam, hogy megdumáltuk. ;-)

 

4 komment

Címkék: edzés úszás bringa futás maraton felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr593183409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.29. 11:34:46

Nagy hajrá a felkészüléshez!
Kolléganőd ismeretlenül is szimpatikus ;)

laciii79 2011.08.29. 16:41:05

@PecsiPeter: Dóri tényleg fantasztikus! ;-)

laciii79 2011.08.29. 23:07:08

@PecsiPeter: Neem! :-) Jó barát, nagyszerű (sport)ember.
süti beállítások módosítása