HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Telnek a napok

2011.08.18. 23:28 :: laciii79

Mostanában nem a legjobban... Némi magánéleti zűr közben/után vagyok, lassan kezdek magamhoz térni.

Na, de a lényegre térve, hisz' ez mégis csak egy sportblog, vagy mi, meleg van, pokoli meleg. Tudom, nyár van, de akkor is. A bringázást rettenetesen élvezem ebben az időben, de a futással vannak gondjaim. Emiatt aztán mostanában (mondjuk úgy, hogy ezen a héten) megritkultak a futóedzéseim, és előtérbe helyeztem a bicajt és az erősítést. Ma volt egy nyúlfarknyi 9 km-em, igaz délután 4-5 tájékán, de szenvedős volt itt-ott, persze megérte, mert utána nagyon jól éreztem magam. :-)

9,1 km - 43:54 - 4:49-es tempó

Mivel én nem indulok sem a nike-en szeptemberben, sem a spar-on október 2-án, így ez az egész nem probléma. Ha elkezdődik az ősz, úgyis szépen szaporodnak majd a futóedzéseim, ezen beül a hosszú futásaim is, szóval helyre áll a világ rendje.

Nekem a novemberi siófoki félmarcsin kéne maratont futnom...., úgy értem nekem a november pont megfelelne, tudva azt, hogy lehet hó, jég, szél..., viszont 34 fokos pokoli hőség az nem lehet!!! :D De jó lehet a szupermarcsi is márciusban, mert, ha Isten is úgy akarja, szépen végigfutom a telet és vár a Balcsi. :-)

2 komment

Címkék: balaton hosszú futás bringa futás maraton siófok félmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr253163858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.08.19. 08:13:29

A gondokon egyet se búsulj!
Ami nem öl meg az csak erősebbé tesz! ;)
Látom vannak tervek,szupermaraton meg minden.
Helyes-helyes ;)
Végre nyár van,vannak akik nagyon örülnek most :):):)
Esetleg próbáld ki éjjel a futást.Night run.
Szerintem nagyon nagy flash.
Az időjárás is egész más.

laciii79 2011.08.19. 12:23:22

@PecsiPeter: Igen, vannak tervek.
A szupermaraton rám eső részét egyelőre úgy gondolom, hogy ekkor fogom lefutni életem első maratonját a tavaly óta létező "MaratonFüred" keretein beül. De lehet, hogy még más szerepet is szánok majd magamnak ezen a balatoni futóhepajon. :-) Annál is inkább, mert márc. 15. jövőre csütörtökre esik, hosszú hétvége lesz, szóval jöhet a 4 napos futó-örömünnep! :D
süti beállítások módosítása