HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Lassú javulás

2010.12.16. 21:17 :: laciii79

A szervezetem elég hosszú "pause" gombot nyomott... Nyilvánvaló volt a jelzés, hogy szünetet kér, hogy csökkentsem a terhelést.

Nagy a hajtás a munkában, sok a stressz, és besokaltam, van ilyen. Most viszont egyszerre kezdtem számottevő javulást érezni mind a torokkaparásos, orrdugulásos mind a szalagmegerőltetés problémával kapcsolatban. Eddig az volt, hogy hol javult egy kicsit, hol romlott mindkettő. Nem voltak nagy fájdalmaim (bár a legutóbbi futás azért kemény volt), csak pont annyira, hogy ne érezzem jól magam, és ne tudjak futni. Más szóval kötelező volt a pihenés (az erősítő edzéseket leszámítva, amik nagyon jólestek, úgyhogy folytatom is őket).

Most végre mindkét dologban egyszerre tapasztalok jelentős javulást, talán ez sem véletlen.....

1 komment

Címkék: edzés sérülés futás szalagok megerőltetés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr252520605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2010.12.16. 22:45:25

Ezek jó hírek,örülök,hogy jobban vagy!
süti beállítások módosítása