HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Jóleső futások

2010.09.11. 09:29 :: laciii79

Jó néhány jóleső futáson vagyok túl mostanában. Hol fartlek, hol fokozó, hol meg csak laza, bár ez utóbbival úgy vagyok, hogy igazán lazán sosem tudok menni. Valahogy mindig úrrá lesz rajtam valamiféle versenyszellem saját maggammal. Van, hogy ránézek az órámra ott, ahol máskor tényleg fontos a részidő, és akkor konstatálom, hogy bakker de lassú vagyok, és utána alig tudom magam visszafogni. Tudom, ez hülyeség, hisz annak a futásnak nem az a célja, hogy PB-t fussak azon a távon.

Csütörtökön félmaraton. Addig még holnapra tervezek egy nem túl hosszú laza (? :-)) futást a US Open döntő előtt. :-) Úgy kb 12km-t akarok futni. Hétfőn egy rövid (7-8km) fartleket tervezek nyomni. Kedden (két nappal a verseny előtt) nincs futás - ezt Monspart Sacitól tanultam. Szerdán meg csak pici átmozgatás lesz. Ennyi!

2 komment

Címkék: edzés futás fartlek félmaraton felkészülés fokozó futás laza futás

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr132288073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.09.15. 18:36:12

Nagyon drukkolok Neked holnap!!
A tanítványaid is biztosan másképp néznek majd Rád egy 1:3.. -as idő láttán:-)
HAJRÁ!!!
Ja, és az eredményt hamar kérjük.

laciii79 2010.09.15. 18:45:21

@Vasapu: A tanítványaim még inkább hülyének néznek majd. Neeem, azért tisztelik a dolgot (bár csinálnák inkább). Csak az van, hogy az emberek általában már azt a mennyiségű edzésmunkát is abszurdnak tartják, amit én elvégzek. Egy IM felkészülés meg egy űrlények által végzett tevékenységnek számít alighanem. :-)

Köszi a bíztatást! Amúgy egy srácot rávettem, hogy fusson velem (szóval már nem hiába kampányolok a futás mellett), a többiek bringán mennek. Így legalább lesz versenytársam, és nem tök egyedül kell fussak, ami azért nyilván hátrány mondjuk egy Nike-hoz képest. De jó lesz! Mindent megteszek, aztán reméljük sikerül 1:40 alatt....
süti beállítások módosítása