HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Ma bringán toltam

2010.06.05. 19:43 :: laciii79

Egyrészt nagyon hiányzott már a bringázás, és az időjárás végre csalogatott.

Másrészt készülök a szerdán kezdődő futóböjtös időszakra, ami két hét lesz. Mivel valószínűleg úsznom sem szabad majd, így a bringa lehet a fő mozgásformám. Persze, majd látom, mit bírok.

De, hogy ez milyen jól esett!!! :-) Alig vártam, hogy kikeveredjek a városból, és tudjam csapatni rendesen. Rendesen, úgy értem, amennyire én tudom (a bicajkondim nem az igazi..persze mitől lenne, na de majd most), meg a technikai hátterem sem profi, de nekem tökéletesen megfelel...., amígy IM-re nem adom a fejem. :-) Ez persze vicc, legalábbis egyelőre. Először jöjjön rendbe a lábam (szemölcsileg meg sérülésileg is), aztán jöjjön egy maraton ősszel, aztán a többit majd látjuk.

Számokban: 29 km - 70 perc (nem nagy táv, nem nagy tempó...de ebben a városi tekergés is benne van, meg lámpánál várakozás, meg ilyenek)

Szóval jó volt, na, és már nagyon kellett! :-)

4 komment

Címkék: edzés sérülés bringa felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr262059125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.07. 21:05:41

Használd ki a lehetőséget, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj a bringához! Ebből a helyzetből ez a legjobb, amit kihozhatsz.
Ezért jó a triatlon.
Remélem ez az utolsó 2 böjtös heted futás nélkül, biztos nagyon hiányzik már.

laciii79 2010.06.08. 09:18:34

@Vasapu: Az a baj, hogy a böjt még csak most kezdődik, addig ma még futok egy rövidet, aztán holnap reggel szemölcseltávolítás, és indul a 2 hét futás nélküli időszak. :-(....
Amúgy tegnap tekertem 35-öt, és baromi jó volt.:-)

Vasapu · http://vasapu.blogspot.com/ 2010.06.15. 09:14:52

Hogy vagy a "műtét" után? Mikorra tervezed az első futást?

laciii79 2010.06.15. 18:07:15

Egy hete volt a beavatkozás, és a doki két hét pihit írt elő. Szóval még van egy hét. Addig is bringázok, mert azt lehet. :-) A vízzel is óvatosan kell bánjak, így egyelőre az úszás is kilőve, de egy hét múlva feltöltődve, még motiváltabban vágok bele az edzésekbe. :-)
Kösz az érdeklődést. :-)
süti beállítások módosítása