HTML

laciii79 futóblogja

Futóként új életet kezdek. Egy sérülés kellett, hogy el kezdjek kutakodni, hogy mi is lehet ennek az oka. Segítőkész sporttársaknak hála, rájöttem, hogy nem biztos, hogy csodakenceficére meg sportorvsora van szükségem, lehet, hogy a futóstílusomat kell, hogy megváltoztassam. Lehet, hogy hibás volt az elmélet, amit eddig az egészről tudtam, illetve tudni véltem. Szóval eljött az idő az újrakezdésre.

Friss topikok

  • laciii79: @snatch_: Tartok én is tőle, sajnos.... November környékén szeretnék megint egy marcit futni valah... (2012.08.14. 11:08) Június óta
  • laciii79: @oregbaka: Naná, hogy folytatom... :-) Sajnálom nagyon, hogy nem tudtam ott lenni... :-( (2012.06.05. 19:23) Újra itt
  • laciii79: @WITCH: Először is, nem tudod elvenni a kedvem. ;-) Odaverni biztos, hogy nem. Fogyasztok (remélem... (2012.05.25. 14:35) Rövideket már igen
  • laciii79: @snatch_: Köszönöm. Tudom, tudom, türelem..., nekem már ehhez a pár héthez is nagy türelem kellet... (2012.04.17. 15:21) Még mindig nem :-(
  • laciii79: @PecsiPeter: Jó, hogy hozzáírtad. :-) Rólad bármit el tudok képzelni. ;-) Tudom, nem érted félre, ... (2012.03.22. 08:31) 3:55:48 :-) Egy valóra vált álom...

Könnyített edzések

2010.05.30. 18:31 :: laciii79

A héten futotatm 4X6 km-t.... Hááát ez messze nem az, mint, amit akartam. De úgy éreztem, nem terhelhettem jobban a lábam. Illetve, mivel ma már semmilyen fájadalmat nem éreztem, a jövő hetet azért egy kicsit jobban megnyomom, no nem erőltetem túl, de 4 futásból kettőt 10-12 km-re tervezek.... Meglátjuk, hogy bírom.

Ja, és jó sokat nyújtok, és jó. Eddig 5-10 perc alatt elintéztem, most legalább 20-ig nyújtok, és nem érzem feleslegesnek, mert érzem, hogy jó, hogy könnyebb, lazább lábakkal mozgok futás után. Remélem, majd a hosszabb távoknál méginkább így érzem. Akkor dől majd el igazán.

2 komment

Címkék: edzés futás maraton nyújtás maraton felkészülés

A bejegyzés trackback címe:

https://laciii79.blog.hu/api/trackback/id/tr442042815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.06.05. 09:34:26

Hát, összességében nem. :-( Most csak azért nem aggaszt annyira a dolog, mert sajnálatosan egy talpon lévő szemölcs eltávolítás előtt állok jövő hét szerdán, ami miatt úgyis ki kell hagyjak kb hetet... Remélem a két hét elég lesz arra, hogy regenerálódjak teljesen, ha akkor sem lesz jó, akkor, nincs mese, sportorvos, mármint ortopéd szakorvos.
6-7 km-eket futottam mindössze mostanában, és nem volt az igazi. Enyhe formában de folyamatosan jöttek a tünetek, pedig rendesen bemelegítek, és jóval többet nyújtok, mint korábban.
Sokat utánaolvastam, és az enyémhez a legközelebbi bejegyzést, leírást rrokáék blogján találtam meg.

hosszutav.blog.hu/2010/03/26/csonthartyagyulladas_avagy_miert_nem_futottam_a_heten

Mindegy, szerdáig még futok néhány hatost legalább, utána két hét pihi, és remélem minden jó lesz.
A pihi alatt meg bringázok, remélem azt lehet majd, na meg úszom, bár szerintem attól is el leszek tiltva.
süti beállítások módosítása